You are here: Home » ćwiczenia » Ćwiczenia na nogi

Ćwiczenia na nogi

sports-1736408_1280Trening odpowiadający za wyćwiczenie mięśni nóg jest bardzo ciężki i wymaga cierpliwości. Plan powinien zostać ułożony dla każdego indywidualnie. Nogi posiadają największą partię mięśni na naszym ciele. Mięśnie nóg powinne być ćwiczone 2 razy w tygodniu, z jak największym wysiłkiem. Trzeba pamiętać, że jeżeli zastosujemy złe ćwiczenia, lub źle je będziemy wykonywać, możemy liczyć się z tym, że nasze mięśnie nie będą rosły. Ćwiczenia, które są najczęściej wykonywane to: Przysiady ATG ze sztangą na barkach, przysiady przednie ze sztangą, MC na prostych nogach, wspięcia na palce, wykroki chodzone, prostowanie nóg siedząc na maszynie. Jednak jeśli chcemy przyśpieszyć wyćwiczenie nóg, najważniejsze jest odpowiednie obciążenie, które szybciej pomoże nam zdobyć chciane efekty. Ważne jest by obciążenie nie było zbyt duże, ponieważ musimy wykonać odpowiednią ilość powtórzeń, przy nie uszkodzeniu mięśni. Oczywiście, trzeba także pamiętać o prawidłowej rozgrzewce, która przygotuje nogi do ciężkich ćwiczeń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *